Witam. Mam propozycje ,żeby wyrównać klasy np. z własnego doświadczenia: strzelec wyborowy vs harcerz ; strzelec ma marne szanse chyba ze bedzie na lepszej pozycji lub bedzie miał swatke w innym wypadku takie starcie kończy sie natychmiastową śmiercią. Tak samo reszta klas z szansa na zabicie przeciwnika (nie mówie tu o vipie) trzeba mieć szczęście i skilla żeby wygrać. Dlatego mam propozycje ,żeby dodać , usunąć ,zniwelować lub wzmocnić bonusy w klasie tak aby każdy mógł pograć niezależnie od danej klasy(na serwie sa głównie harcerze porucznicy i klasy vip jedynym strzelcem na wyższym lvl jestem ja ,medyków i wielu innych prawie nie ma a dlaczego? bo nie warto nimi grać).Mam nadzieje ,że moja propozycja będzie rozpatrzona pomyślnie Mogę ewentualnie podpowiedzieć co można dodać lub dopasować zdolności do klas ,bo raczej harcerzyk ogień potrafi rozpalić a strzelec trafiać zawsze do celu
Offline
Jest za. Nie udoskonalajmy już klas tylko edytujmy te lepsze... Ninja niby Super V.I.P a nie jest prawie lepszy od Harcerza czy agenta z dobrym itemem. Jeśli o to chodzi mogę napisać projekty co do edytowania klas.
Offline
Wszechwiedzacy
Za.
Offline
Muczyn z Afrika
Harcerzowi zmieniam 1/14
Offline
Pomocnik
zmien 1/20 bo to 1/14 to jeszcze jest za dobrze
Offline
Patrzcie, jest klasa harcerz. Ma 1/15 z TMP. A tu klasa Agent ma 1/5 z deagle i? Nikt nią nie gra. Albo są też takie klasy jak porucznik (1/3 z awp) czy inne, poza tym itemy... Nie denerwujcie się jak padacie na strzał tylko: Spect > say: /klasy > i poczytajcie o jakiejś nowej klasie, którą ogarniecie.
Offline